Fidoduchy (bylo: NC481 z nowym numerem!)

Autor: [cookie] (c00kie_at_mediaport.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 03:24:32 MET

On 5 Nov 2000 19:13:59 GMT, nova_at_moo.pl (Mariusz Drozdziel) wrote:

> Zaiste, ciekawi mnie, ile ludzi jesze zostało. Ostatnio dorwałem
>się do Goldeda. Przeglądałem wiadomości - w sysop.pol [w bazie] było coprawda
>jakieś 500 listów, tylkoże na początku były też moje sprzed roku. :( Wychodzi

hehehe.... ja jeszcze trzymam na pamiatke jakies 150 000 listow
(wypchana po brzegi baza hudson + kilkanascie JAMow) - sysop.pol,
polecho.pol, hydepark.pol, seks.pol, konrefencje lokalne itd.
plus fileecha (glownie jakies 300 MB zdjec ze zlotow Fido...)

>na to że flow sięga 1.5 lista dziennie...

smutne to, ale chyba niestety nieodwracalne. pozostaje w tej chwili
tylko utrzymanie wiezow pomiedzy ludzmi, bo miedzy komputerami juz sie
w Fido chyba nie da. patrzac na te tysiace osob np. na grupach
dyskusyjnych dochodze do wniosku, ze coraz milej mi jest, gdy widuje
tam gdzieniegdzie nazwiska znane z Fido - to jest zawsze gwarancja
jakosci w dyskusji i mysle, ze ludzie, ktorzy maczali palce w 2:48
zawsze pozostana rozpoznawalni na tle innych. Zreszta milo jest np.
otworzyc gazete, a tam artykul o poczynaniach Chlipka (ostatnia
Wyborcza), albo teksty R.Wiosny, K.Leskiego etc. etc.

Tym, ktorzy raz na zawsze wyniesli sie z Fido proponuje umieszczanie
dozywotnie swoich niegdysiejszych adresow fidonetowych w sygnaturkach
- w tej chwili to chyba jedyny sposob, zeby nie poszlo wszystko za
pare lat w zapomnienie.

FidoNet: 2:482/64 (pewnie Wiarus juz mnie skasowal z nodelisty)

--
[cookie]