I ty mozesz zostac adminem (Re: romeo & inne)

Autor: Krzys (krzys_at_pulapka.aristos.com.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 23:13:26 MET

Marcin Kulas wrote:

> Nadal szaleje. W cišgu nocy nałapałem w wiadro ponad 1k sztuk.
>
> --
> hitower_at_booster.pnet.pl
> Windows NT crashed. I'm the Blue Screen of Death. No one hears your screams.

jezeli sie jest bylejakim adminem to nic dziwnego.
No to jeszcze publicznie szanowny Pan napisze, ze dzieki wlasnej
nieudolnosci i bylejakiemu administratorstu jednego z open-ralayow
rzeczonego romea, te 1k/noc na wiadro sie zlapalo.
jakiz to wielki serwer w Polsce ma zabezpieczenie na wiadro?

Publicznie moze sie przyznac - co?

strasznie mnie wkurza jak ktos bylejak robi cos za co bierze pieniadze i
pyta sie lamera takiego jak ja co to jest APOP w poczcie, albo prosi w
rozmowie telefonicznej o moje haslo dostepu do serwera smtp!!!!! ktory
nie odpowiada.

kurde, pozwole sobie sobie pare cytatow na tej i innych grupach puscic.
CDN

--
 mój adres bez pulapki: krzys_at_aristos.com.pl
Krzysztof