I ty mozesz zostac adminem -part 2

Autor: Krzys (krzys_at_pulapka.aristos.com.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 23:30:34 MET

Wiem, ze nie ta grupa ale i tak napisze. To nie spam tylko desperacja
wkurzonego lamera.

z maila wziete.
Napisalem do administratora:
Próbowałem juz wielokrotnie dostać się do kofiguracji konta w tzw.
panelu
sterowania. na pnet.pl
uzytkownik o loginie "xxxxxxxx"

Po zalogowaniu mam dostęp jedynie do podstawowego okna panelu. at co jet
poniżej pojawia się kiedy próbuję przejść do "konfiguracji konta"
"wylogować się" lub "zmienić adres do korespondencji"
Błąd pojawia się niezależnie od rodzaju przeglądarki czy włączonych
"cookies". Przy netscape 4.7 mogę wogóle zlogować się na główny panel
dopiero PRZY WYŁĄCZONYCH COOKIES !!!!!!!!!!!!! JEŻELI AKCEPTUJĘ COOKIES
OTRZYMUJĘ STRONĘ Z INFORMACJĄ:
BŁĄD
Wystąpił nieznany błąd systemu
skontaktuj się z webmasterem.

i dostalem odpowiedz od administratora:
""
Problemem są cookies. Czasem tak się dzieje.
""

rzeczowo i kompetentnie.

CDN - bedzie wiecej cytatow.

--
 mój adres bez pulapki: krzys_at_aristos.com.pl
Krzysztof