Re: internet w PTK - informacje

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at_szymanski.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 10:12:14 MET

In article <3A2ECE11.1F1F191B_at_pmp.com.pl>, Michal Szokolo wrote:
>Pawel Szymanski napisał(a):
>Jestem Zaczep. Jerzy Zaczep. I co mi zrobisz? :-)
Wynajme cie jak bede chcial kogos zaczepic:)

>Ale wtedy naruszałbym świętą umowę o podłączeniu i co tam jeszcze.
nie. w nowej umowie (afaik) nie ma zadnego zakazu podlaczenia
dodatkowego kompa u klienta w mieszkaniu.
zreszta tak naprawde to ten zakaz w starym regulaminie
wszyscy (lacznie z adminami:>) olewali.

>Tak. Trudno mi zrozumieć pomysły zbyt odległe od logiki.
ee... ktory pomysl jest teraz odlegly od logiki? bo sie
juz pogubilem:)

Ever

P.S. EOT?
P.S.2 tak a propos acn: wlasnie sasiad cos zaczal
uploadowac, wiec praktycznie odcielo mnie od sieci:(
ping do bramki rzedu 7-8 SEKUND i takie tam:(
od roku to zglaszam i od roku slysze jedna
odpowiedz: musi pan czekac na nowy modem.
nowy modem mialem dostac do konca tego roku
ale akurat wypowiedzialem umowe acn wiec mnie to
to tak zeby nie bylo, ze acn jest tak do konca dobry.

--
Pawel Szymanski
pawel_at_szymanski.pl