Re: Jajca jak berety...

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 10:35:54 MET

Użytkownik "Aurora" <aurora_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "bot" <netwerk_at_nospam.interia.pl> napisał w wiadomości

> Dziwne wnioski... Bylam na tej konnferencji sluzbowo i wyciagnelam wnioski
> zupelnie inne. Najczesciej pojawiajaca sie opinia to taka - regulowac tak,

przeczytaj http://www.dziennik.krakow.pl/dzisiaj/i/Kraj/krajf2/krajf2.html ;
poniżej masz cytat z PAP http://dziennik.pap.com.pl/20001205191746.html

Konferencja KRRiT: Internet kontrolować, nie ograniczać.
Internet, który wymyka się spod kontroli może stanowić zagrożenie dla
społeczeństwa. KRRiT chce być regulatorem sieci - takie są wnioski
konferencji "Internet jako medium XXI wieku" zorganizowanej przez KRRiT.

     "Internet traktowany jest dziś jak utopia. Wszyscy oczekują maksymalnej
dostępności informacji zamieszczanych w sieci i całkowitej suwerenności
internetu. Doświadczenie jednak wskazuje, że utopie istnieć nie mogą" -
powiedział przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Juliusz
Braun.

     Braun otworzył dwudniową konferencję "Internet jako medium XXI wieku -
problem polityki i regulacji radia i telewizji w erze cyfrowej". Jego
zdaniem Internet pozbawiony możliwości regulacji może stanowić społeczne
zagrożenie.

... chyba mamy na myśli różne konferencje? W każdym razie mnie się scyzoryk
w kieszeni otwiera