Wybor dostawcy internetowego

Autor: radek.sosnowski_at_2com.pl
Data: Wed 06 Dec 2000 - 09:57:57 MET

Witam Wszystkich,
na tej grupie jestem po raz pierwszy tak wiec pytanie ktore zadam byc moze juz
wielokrotnie bylo zadawane. Jesli tak to przepraszam, ale bylbym wdzieczny
gdyby ktos mogl udzielic mi odpowiedzi.
Poszukuje dostawcy internetowego dla firmy z siedziba w Warszawie. Na dzien
dzisiejszy potrzebny mi jest dostep do Internetu w Warszawy i z Poznania, w
przyszlosci byc moze rowniez z innych miast w Polsce.
Na razie nie potrzebuje wiele.
Potrzebny mi jest dostep przez ISDN, lub zwykle lacza telefoniczne, potrzebuje
ok 10 skrzynek pocztowych.
Jesli byscie mogli podpowiedziec mi jakimi kryteriami nalezy sie kierowac przy
wyborze, na co zwracac uwage, lub gdybyscie mogli doradzic mi do ktorych
konkretnie dostawcow internetowych sie zwrocic.
Pozdrawiam,
Radek Sosnowski