Re: internet w PTK - informacje

Autor: Michal Szokolo (msz_at_pmp.com.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 21:31:43 MET

BigStar napisał(a):

> W ostatnim okresie nie pojawil sie zaden post na lokalnych grupach
> astercity mowiacy o tym ze ktos jest nie zadowolony. Ba po wzmocnieniu
> lacza do EBONE kazdy sie chwali jaki ma transfer.

W realaudio, icq i quakopodobnych też?

> Bez obrazy ale czy twoja nie chec do Astercity nie wynika z tego
> ze nie jest mozliwy dostep w twojej lokalizacji?

Wiesz, cos w tym jest. Po kilku latach obieczywania przaz AC że już za
chwileczkę, już za momencik jakoś tak zgorzkniałem i zrobiłem się wredny.
I będę gryzł dalej.

--
If you build a man a fire he's warm for a day,
If you set a man on fire he's warm for a lifetime.