Re: internet w PTK - informacje

Autor: BigStar (bigstar_at_no.spam.astercity.net)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 16:33:24 MET

Dnia Sun, 03 Dec 2000 23:05:05 +0000, Michal Szokolo [msz_at_pmp.com.pl]
 napisal(a):

>Wszyscy trzej są zadowoleni?

W ostatnim okresie nie pojawil sie zaden post na lokalnych grupach
astercity mowiacy o tym ze ktos jest nie zadowolony. Ba po wzmocnieniu
lacza do EBONE kazdy sie chwali jaki ma transfer.

>Może chciałem się dla odmiany po szambie TPSA potarzać w błocku AC?

Bez obrazy ale czy twoja nie chec do Astercity nie wynika z tego
ze nie jest mozliwy dostep w twojej lokalizacji?

--
bigstar_at_astercity.net