Re: SDI pytanie

Autor: Dawid Lorenz (evad_at_megaloman.org)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 18:20:00 MET

Andrzej Stypula <andrzej_at_altair.krakow.pl> wykaligrafował(a):
> Ponoc normalne i dlatego jak na razie taki poziom tej uslugi mnie
> nie intersuje :(
> Jednakze tam, gdzie SDI jest dluzej obecni uzytkownicy nie raportuja
> juz takich zwisow (albo im sie znudzilo).

u mnie na sdi (zielona góra) taki zwisy zdarzają się sporadycznie, a
jak już, to jest to kwestia najwyżej kilku- kilkunastu minut. czasem
pomaga także zresetowanie połączenia sdi.

--
[del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl