Odp: SDI ????

Autor: Godbar (godbar_at_cad.pl)
Data: Mon 04 Dec 2000 - 22:44:31 MET

No i ja tez juz mam SDI i teraz testuje. Rzeczywiscie po Polsce
bezproblemowo, za to zagranica szkoda mowic, choc tak do konca to nie
moge narzekac. A najpowazniejszy problem teraz jaki mam to podlaczenie
2 kompa do SDI.

Pozdrowienia
Barbara Godlewska

Użytkownik Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A2AC5ED.77523ADA_at_ariadna.pl...

> Mój kumpel lubi powtarzać zdanie, iż nie powinno się wypowiadać na
> temat, w którym się nie ma rozeznania :) Ja mam SDI od czerwca.
Przez