Re: SDI ????

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 23:15:09 MET

Godbar napisał(a):

> chodzi o predkosc przesylu danych - nawet ktos 100k maila wysylal i
> wysylal...:((( Alternatywa jest poczekanie na cos innego, np
> tv-kablowa-Asternet (tez roznie mowia), czy cos typu ICP (?) tylko

Mój kumpel lubi powtarzać zdanie, iż nie powinno się wypowiadać na
temat, w którym się nie ma rozeznania :) Ja mam SDI od czerwca. Przez
ten czas nie było sytuacji, kiedy transfer by mi się przypychał po
Polsce, za wyjątkiem jednego dnia kiedy padł cały lubelski polpak i
nawet kawiarnie w Puławach nie działały. Rachunki mi spadły drastycznie,
korzystam ile wlezie, nie zauważyłem żadnych objawów podanych powyżej.
Jeśli ktoś wysyłał i wysyłał to nie była wina sdi -jak coś padnie to
nawet mając szybkie łącze nie pójdzie i koniec (wiem coś o tym bo
pracuje na takim łączu niezależnie od domowego). Inną sprawą jest jakiś
problem w Warszawie -tam faktycznie coś knocili i ludzie mieli problemy
jak router padał. Mój znajomy ma SDI w Lublinie i też nigdy nie
narzekał. Transfer wiadomo -10KB/s to nie rewelacja, ale impulsy nie
cykają, siedzi się non-stop, sprawdza się poczta sama, icq odpalone, żyć
nie umierać :) A transfer np. z Nowej Zelandii zawsze będzie kilka kb/s
nawet ze sztywnego.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 * http://www.luke.eu.org/ *
* Konta shell na wymiane - http://tylko.to/ *