Re: Prognozowany termin usuniecia awarii

Autor: Artur (artur.stawski_at_jms.com.pl)
Data: Fri 01 Dec 2000 - 17:40:23 MET

> Byl o 14:36 na pl.internet.komunikaty:

ale był o awarii, nie o usunięciu, a mowa jest o usuwaniu, , bo o tym,
że coś walnęło już chyba wszyscy wiedzą. Tak swoją drogą, to ciekaw
jestem na ile prawdziwa jest informacja co do awarii
w Niemczech. Aż nie chce mi sie wieżyć, że cały ruch idzie tamtędy, to
po pierwsze, a po drugie,
to żeby tyle trwała awaria w cywilizowanym kraju, to chyba tylko sabotaż
;-).
Heheh, mam nadzieję, że gazprom nie maczał paluszków....

A.