Re: internet w PTK - informacje

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Thu 30 Nov 2000 - 21:23:21 MET

Marek <markwater_at_interia.pl> wrote:

:> Pozyjemy zobaczymy. Jak na razie to TPSA jako jedyna zoaferowala mi cos
: poza
:> pieknymi obiecankami :-)

: Pozwolę sobie zauwazyć, że już (na szczęście) nie tylko.
: Szczegóły na stronie: http://www.dialog.net.pl/

Ale mnie niestety tylko TPSA. PTK obiecywalo, nie ruszylo, Aster City ma
mocno ograniczony rejon dzialania (Gorce, Rozlogi i cos jeszcze) a Dialogu
to nawet na oczy u siebie nie widzialem.

: A swoją drogą udostępnianie SDI przez TP SA traktować mozna jako jedną
: wielką obiecankę.

Sposob w jaki TPSA zakladala mi SDI kwalifikuje ta firme do smietnika. Ale
ta firma po prostu tak ma - jak wiekszosc parszywych monopoli :-)
Niemniej SDI dostalem, mam je i sie ciesze. Zadna z pozostalych firm nawet
paluszkiem nie kiwnela zeby na mnie zarobic. Ich strata...place tepsie.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)