Re: G7 i WP bylo: Re: Nasi ulubieńcy chyba coś trąci

Autor: Nina Liedtke (nina_at_hell.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 23:09:32 MET

On 27 Nov 00 16:33:12 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote
in article <214AD3337F_at_inf.wsp.krakow.pl>:

> Dnia 25 Nov 00 o godz. 1:18, Nina Liedtke napisal(a):
>
> [ ...o tym, co pokazala Ninie wyszukiwarka WP... ]

> A sa wymienione tez w robots.txt? Bo wiele starszych robotow nie rozumie
> <META NAME="robots"> i moim zdaniem ich prawo nie rozumiec, bo jest to
> jeszcze stosunkowo dosc rzadko stosowany standard.
> Dopiero gdyby strony byly wypisane w robots.txt, a mimo to byly indeksowane,
> to moglabys miec pretensje.

        Jarku - wielkie dzięki :) W ogóle nie miałam pliku robots.txt (teraz
już mam :) O tagach i tym pliku dowiedziałam się, dodając swoją pierwszą
stronę do Infoseeka (jeszcze tego na ICM-ie). Trudno było przegapić tę
informację, bo pokazywała się zaraz pod okienkiem, w które wpisywało się
adres dodawanej strony. Ale tagi/plik były tam przedstawione jako metody
całkowicie równorzędne - i w sumie słusznie, bo w Infoseeku działają
obie, a to był help do Infoseeka.
        Po Twojej informacji przeszukałam jeszcze raz, bardzo dokładnie,
wszystkie strony z informacjami na WP, przypuszczając, że może coś
przegapiłam. Okazało się, że nie - nie ma tam ani słowa o tym, że WP nie
rozumie tagów 'noindex' i że trzeba stosować robots.txt. Wygląda na to,
że jest to wiedza tajemna, więc dzięki raz jeszcze, że się nią
podzieliłeś :)

Pozdrawiam
Nina

--