Re: internet w PTK - informacje

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 29 Nov 2000 - 22:30:22 MET

Jacek Zapala <jacek_at_it.pl> wrote:

:>Czy dowiedziales sie gdzie konkretnie sa te pierwsze podlaczenia?

: Nie, nie interesowało mnie to; jak chcesz, podam Ci do niego telefon (ale
: prywatnie).

Dzieki ale w gruncie rzeczy istotne kiedy rozpoczna sprzedaz uslug bo testy
o niczym nie swiadcza. Wiem, ze przynudzam ale przypomne jak to PTK chwile
po Aster City poinformowalo, ze zacznie swiadczyc dostep. Tosmy se poczekali
:-) I jeszcze poczekamy...teraz taka tradycja, ze punkty zbija sie na
obietnicach bez pokrycia (na przyklad na stronie PTK miesiacami wisiala
pozycja zwiazana z Internetem - tyle, ze nieaktywna).

: Jacek

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski