Re: PCM

Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_atnet.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 01:36:07 MET

Pawel Ciepiela wrote:

> dopiero oczy mi się otwarli: telekompromitacja nie jest ŻADNYM MONOPOLISTĄ.
> To przypadkowa zbieżność nazw wielu maleńkich firemek, z których każda
> kieruje się swoimi prawami i tylko stosunek do klienta je łączy.

Nawet i to nie...
BOK na Twardej (Warszawa) wszystko OK, zalatwiam sprawy od reki, nawet
wiedza co do nich mowie. BOK na Armii Ludowej (telefon firmy) uparcie
przysyla mi faktury na adres, pod ktorym bylem zameldowany ponad rok
temu. Sytuacja jest taka, ze pani z BOKu dzwoni do mnie co miesiac z
przeprosinami ze nie ma faktury (bo poslali na stry adres), przysylaja
mi duplikat na nowy adres ale ze starym adresem w polu nabywca, ja do
nich ze nie zaplace, jak nie dostane poprawnej faktury, oni ze sorry i
przysla duplikaty, przysylaja duplikaty ze zlym adresem, ja dzwonie...

Ciekawe, ze telefon o ktorym mowa zarejestrowali na moj nowy adres i
sami nie wiedza skad im sie bierze ten stary.

I tylko stosik nie zaplaconych duplikatow mi rosnie.

uzdrawiam

--
Adam Nojszewski
at net communication                     0501-198070