Re: TEPSA wpada w nalog...

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 26 Nov 2000 - 23:29:46 MET

Dnia 23 Nov 00 o godz. 9:48, Szymon.Sokół@okapi.ict.pwr.wr napisal(a):

> Winna jest bramka TPSA-Cyfronet. Ile razy mam to jeszcze pisać. Gdybyś
> wdzwaniał się bezpośrednio do MAN (tj. prze zmodemy AGH lub Cyfronetu), ew.
> do któregoś z providerów mających łącze do Cyfronetu (BCI, Stream, i paru
> innych) nie miałbyś problemu.

Gdyby bramka TPSA-Cyfronet dzialala tak jak powinna dzialac, to tez nie
mialby problemu. To jest w ogole skandal, ze do tej pory nie zdolano z ta
bramka nic zrobic. To juz chyba jedyny taki problem w Polsce, bo inne MANy
majace bramki do Polpaku jakos sobie poradzily...
To, co proponujesz, nie jest zadnym rozwiazaniem, a co najwyzej
prowizorycznym polsrodkiem. Bo w druga strone jest to samo. Co zaproponujesz
uzytkownikom sieci akademickich podlaczonych do Cyfronetu, ktorzy chca
sciagnac cos z serwera w sieci TPSA?
Ostatnio mojemu koledze na konto na moim serwerze przyslano pilnego maila z
firmy, takze krakowskiej, majacej serwer podpiety do polpaku. Pech chcial
ze mail byl dosc duzy (~400 KB) i transmisja ciagle sie zrywala, serwer
wysylal maila od nowa, transmisja znowu sie zrywala i tak dalej... Kolega
siedzial jak na szpilkach i czekal - mail przepchnal sie po ok. 8 godzinach
!!! No comments...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl