Re: Czy wszystkie numery 0-20 xxxx sa nalicznane taniej??/

Autor: Bartek Pomianowski (bartek_at_carosweet.com.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 22:57:54 MET

> wiec pewnie dlatego korzystasz z IP ? ;)

Niebardzo umiem czytac te literki, wiec nei wiem o co chodzi. Uzywam numeru
0-20 92 35 do czasu, az go wylacza. A pozniej przejde chyba na tpsa, bo jest
taniej do 22.
Zreszta chyba rozwaze zmiane dostwacy internetu. Dzwonilem dzisiaj do Polska
Online i do Medianet i obaj oferuja dostep do Inetu przez 0-20. Zreszta IP
wkurzuli mnie jeszcze raz kiedys. Wylaczyli mi dostep do internetu w piatek
wieczor, bo podobno "moja firma miala niezaplacone rachunki". Jednak zeby to
wyjascnic trzeba bylo czekac do poniedzialku, po czym okazalo sie, ze
niewyslali jednej faktury. Powiedzieli, ze o tym komu wylaczyc Internet
decyduje komputer i koniec.