Re: Czy wszystkie numery 0-20 xxxx sa nalicznane taniej??/

Autor: Cezary Ambroziak (ambrozic_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Nov 2000 - 00:01:08 MET

"super"

Oni sa strasznie bezczelni i tak jest od dawna. Zwracanie sie do nich z
problemami to zawsze zbywanie i oskarzanie wszystkich wokol (najczesciej
tpsa) pomimo ze ONI maja ewidentne problemy ze swoimi "super" laczami....
Bylem bardzo zadowolony ale tak aroganckie podejscie i proba (oby) usuniecia
usterki przez miesiac to juz ponad moje sily.

> Gratuluje porownania. Szybciutko sie przeprosisz z tym 4584848 jak ci
stanie
> transmisja w tepsie jeden, drugi, dziesiaty raz.

Jak im kilka razy w tygodniu siadaja ups'y to nie wiem kto w ktora strone
sie przeprosi....
Tak bylo juz kilka razy. Przy swieczkach siedzieli :))

Pozdrawiam