Re: Uzytkownik konta pietrzak@to.onet.pl mowi ze to on rozsiewa robaka Romeo i Julia, a potem mowi ze to nie on a serwer

Autor: - - (gminick_at_interia.pl)
Data: Tue 21 Nov 2000 - 03:22:01 MET

Dnia Tue, 21 Nov 2000 01:26:18 +0100, Jacek D. napisał(a):
>Czy sugerujesz internetowy szantaz ?
>Bo naprawde nie rozumiem co wyczytales.
wlasnie, nie rozumiesz, przeczytaj moze kiedys, krzywda ci sie nie
stanie, a wszyscy bedziemy mieli z tego korzysci...

>Jezeli z konta e-mail , nieznanej osoby, jest mi codziennie przesylany
>wirus to nie jest to Watsonie zaden przypadek.
tak, to nie przypadek, ze akurat ty otrzymujesz wirusa,
najwyrazniej ktos cie nie lubi, a czemu ???
sam odpowiedz sobie na to pytanie ;)

>Nie wiem tez ktora netykiete czytasz, ktora aprobuje rozpowszechnianie
>wirusow.
czizys, w takim razie ty mi znajdz w kodeksie karnym zakaz wysylania
postow w htmlu...

>Pamietaj ze nadrzednym w stosunku do netykiety jest obowiazujace prawo
ble ble ble...

>a jak juz sie powolujesz na ta netykiete to zacytuj te fragmenty
>dozwalajace na rozpowszechnianie wirusow w odwecie, w formie szantazu,
>destrukcji.
po co w netykiecie pisac, ze wirusy sa zle itp. ?
jak ktos bedzie chcial, to i tak i tak napisze, a netykieta ma cie
nauczyc troche innych nawykow, jak nie wiesz jakich, to sobie ja
poczytaj i sie do niej stosuj...

>Podaj w oryginale. Przesle do konsultacji do Internet Society.
nawet ich meczysz ?

>Ale nie mow mi ze jak tkos ci pokaze jezyk na ulicy to w niego rzucasz
>kamieniem.
nie powiem, ale to zreszta nie do mnie...

>A jak sasiad cie wyzwie to mu podpalasz mieszkanie.
nie podpalam, bo potem mam mnustwo dymu na klatce schodowej...

>A wirusy rozsylasz gdy ktos ci nie pasuje,
>Bo nie uwierze.
>J.

PS. dotychczas nie pisalem, bo mi szkoda czasu, ale jest 2:56 w nocy,
    wiec niech strace to 5 minut...

--
pozdro.
gminick