Re: Co sadzicie o 'kabelku' Gazpromu? :)

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Sun 19 Nov 2000 - 14:39:20 MET

On Sun, 19 Nov 2000 14:16:04 +0100, Zenek Kochanek <zenek_at_nosmap.sikornik.gliwice.pl> wrote:
>Na wysokości zadania stanął jedynie Szeptel realizując śmiało to do czego
>się zobowiązali. A tak poza tym to mi smutno.

AFAIK Telenergo zobowiazal sie za 2 nitki tegoz swiatlowodu dostarczyc backup
dla niego poprzez wlasna siec . Zrodlo GW

Co ciekawe ta nitka w przyszlym roku stanie sie legalna (zmienia sie prawo).
Zrodlo znow GW

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_ahoj.pl
Half of the people in the world are below average.