Re: domena regionalna

Autor: Konrad Kraszewski (konrad_at_intelcom.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 09:25:53 MET

Użytkownik "Piotr Piatkowski" <kompas_at_ceti.com.pl> napisał w wiadomości
> Nie nie nie... Chodzi o to że od pewnego czasu NASK nie deleguje *nowych*
> domen regionalnych - jeżeli ktoś się wcześniej załapał, to już ta
> delegacja u niego pozostała.

Hmm, i tu się nie zgodzę. Ja jakieś 3 miesiące temu zarejstrowałem domenę
kolno.pl
Bez problemu. Natomiast jeśli chodzi o domeny regionalne takie jak
warszawa.pl, czy krakow.pl to trudno sie dziwić, że NASK w tej chwili nikomu
tych domen nie odstąpi, ponieważ zbyt duże zamieszanie sprawiłoby
przedelegowanie poddomen.
Na jedną rzecz jednak zwróciłbym tu uwagę.
Do dyspozycji Urzędu Miasta powinna być przede wszystkim domena
www.miasto.pl .
I tak np nie jest w przypadku domeny regionalnej bialystok.pl

--
Konrad Kraszewski
konrad_at_intelcom.pl