Re: SDI jest beznadziejnym oszustwem

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 08:59:31 MET

MarekLef napisał(a):

> Smiem twierdzic, ze SDi jest beznadziejnym oszustwem, wielokrotnie pisalem o
> tym na liscie, a swoja droga ciekawe ze chociaz tu mam dostep.

A ja na podstawie 5 mies użytkowania tak nie uważam (Puławy).

W tej chwili ciągnę 4 pliki z ACDLabs z USA i jeszcze piszę na newsy.

Transfer: 3.2, 2.5, 2.4, 2.5 -razem 10.6 KB/s czyli maksymalna
przepustowość SDI

I tak mam zawsze poza kilkoma dniami bodajże w sierpniu, ale wtedy padł
wielki router i nawet kawiarnie w Puławach sieci nie miały.

Nie twierdzę, że Twoje problemy nie istnieją, ale nie można też
twierdzić, że wszyscy je mają.

Pozdrawiam

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 * http://www.luke.eu.org/ *