Re: SDI jest beznadziejnym oszustwem

Autor: Sebastian P. (lharkon_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 19:29:01 MET

Użytkownik MarekLef <mareklef_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a153e6f$1_at_news.vogel.pl...
> Smiem twierdzic, ze SDi jest beznadziejnym oszustwem, wielokrotnie pisalem
> tym na liscie, a swoja droga ciekawe ze chociaz tu mam dostep.
> Jak informowal jeden ze znajacych sie lepiej kolegow to jak sie swieca
trzy
> strzalki na modemie to jest 115/sek - chyba bajtow, bo ja nie moge
> wyswietlic dzis Wirtualnej Polski.
To ze swieca oznacza ze jest ,owszem,115kb/sek. z tym ze od terminala do
centrali jak to zdaje sie napisal HrLeon. Natomiast to co sie dzieje na
laczach za centrala to juz inna sprawa...bardziej tragiczna.
Pozdroofko