Re: NASK (rekord)

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_Elektron.pl)
Data: Sat 28 Oct 2000 - 12:28:37 MET DST

Dzien dobry,

On Fri, 27 Oct 2000, Konrad Kraszewski wrote:

> P.S. A mi tam zawsze rejestruja w czasie domeny.

Z sondazy wynika, ze pewien odsetek ludnosci (wcale nie maly) zaprzecza,
jakoby drogowka brala lapowki. I coz z tego?

> Chyba mnie lubia :)

Trzymajac sie tej samej analogii: mnie drogowka tez lubi albowiem bez
dyskusji i pieniactwa przystaje na propozycje: "polowka bez kwitow". :)
Inna sprawa, czy system rejestracji domen powinien byc zalezny od upodoban
takiego czy innego urzednika.

Przy okazji kolejny pomyslik w NASK. Wniosek rejestracyjny wyslany
_2_miesiace_i_9_dni_ temu. Prosze mail'em o wyjasnienie co z wnioskiem.
Okazuje sie, ze klient nie podbil pieczatki (bo nie mial).

Przeszkoda wydaje sie dosc blaha. Z drugiej strony nie chce zadac zbyt
wielkiego wysilku koncepcyjnego. W zwiazku z tym dzwonie i pytam kiedy -
zgodnie z informacja na stronie WWW NASK - wyznaczono "7-dniowy termin do
usuniecia brakow, z pouczeniem, ze ich nie usuniecie spowoduje
pozostawienie Wniosku bez rozpatrzenia". Z metnej odpowiedzi wynika, ze
nigdy.

No coz, najwyrazniej usluga nie zostala "odpowiednio" oplacona. Nie bylo
oplaty, nie bylo pouczenia.

Krzysztof Czuma