Re: jak powinny chodzić pakiety (Lamerskie)

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 21:33:35 MET DST

On Thu, Oct 26, 2000 at 09:21:15PM +0200, Marek Dyjor wrote:

> Drodzy koledzy
>
> Zadam moze lamerskie pytanie.
> Czy jezeli moj provider ma lacze do NASK(1Mb) i Polpaku(5Mb)
> Jestem z Krakowa
>
> to czy pakiety np do news.task.gda.pl powinny wedrować przez nask -
> pol34 -Task czy przez polpak do gdanska i dopiero do tasku.
>

> Pakiety do cyfronetu ida bezposrednio bez sladu sieci tpsa (sprawdzane
> visualRoutem)
>
> Do news.task.gda.pl wedrują poprzez sieć polpak
>
> (Długo zastanawialem sie czy zadac to pytanie i mam nadzieje ze mnie nie
> rozszarpiecie jak to lubicie czasem robic :) )

Jasne, spodziewaj sie najlepszego :-)

To jest tak, ze pakiety ida tak, jak sobie osoby konfigurujace BGP
wymyslily. I juz.

Pewnie moga isc rownie dobrze naskiem do Gdanska i tam wskakiwac do MANa,
albo jesli maja isc do MANa, ktory jest obslugiwany przez NASK od razu isc
do tpnetu i nim docieac do gdanska.

Mowiac szczerze, jak bym adminowal NASKym BGP tez bym wymuszal to drugie
rozwiazanie - po co pakiety maja sie po mojej sieci tulac?

--w

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.internet.polip
http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip