Re: POL-34

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_pingwin.waw.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 20:45:39 MET DST

On Thu, Oct 26, 2000 at 08:28:11PM +0200, Konrad Kraszewski wrote:

> Witam,
> Czy ktoś z was może mi udzielić w miarę wyczerpujących informacji na temat
> łącz komercyjnych POL-34?
> 1. Jaka jest ilość bramek do TPSA (na stronach pol-34 .pl znalazłem 1 z
> gardełkiem 16Mbits). Na kiedy i czy w ogóle planuje sie w najbliższym czasie
> zwiększenie przepustowości tego kanału, ewentualnie jakieś nowe bramki?
> 2. Jaka jest przepustowość na zachód? (przypominam, że chodzi mi o kanały
> komercyjne).

Mam nadzieje ze inne niz w akademickim ;-)

> 3. Jak często zdażają sie awarie i jak szybko są one usuwane?

Nie wiem kto odpowiada za lacza komercyjne, ale sadze ze tutaj nie jest
specjalnie lepiej niz z Naskiem/warmanem i za pol34 odpowiadaja te same
osoby. A ta obsluga jest ponizej krytyki (ostatnio zajmowal sie tym student,
ktory kiedy mial sesje nie mogl sie zajac PADNIETA siecia calego
(wiekszosci) polskiego akademika).

> 4. Jaki jest poziom świadczonych usług na poziomie administracyjnym?
> (Reakcje na awarie, ewentualne problemy...)

j/w - nie spodziewam sie lepszej niz w akademiku :-)

> Pozdrawiam i dziekuję za wszystkie informacje:)
> Konrad

--w

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.internet.polip
http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip