Re: Trzy pytajniczki...

Autor: Marcin Snakowski (snaq_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 20:18:18 MET DST

Szymon Sokół wrote:

> Nie może. Toteż ma IP. Tylko Ty go nie znasz i nie poznasz (hint: skąd mtr wie,
> jakie jest IP danego routera?)

Dobra, nie muszę wiedzieć co to za ustrojstwo ale kiedy pokazałem to w
BOKu TP SA to oczy mieli większe od moich. Obawiam się, że w ogóle nie
wiedzieli co przedstawiają te wydruki...

> Mały Szary Pożeracz Pakietów (TM).

Mam wątpliwości jedynie co do koloru :))

--
Marcin Snakowski aka SnaQ_(VU)
snaq_at_poczta.onet.pl                   ICQ UIN 22435218