Re: No wlasnie, o co w tym wszystkim chodzi? (bylo: NASK (rekord))

Autor: piotrek (pki_at_rubikon.net.pl)
Data: Sun 22 Oct 2000 - 14:04:57 MET DST

On 22 Oct 00 11:45:27 GMT, newrom_at_rp.zax.pl (Roman Niewiarowski)
wrote:

>pomysl z koniecznoscia uzasadniania wnioskow, dzieki temu skutecznie mozna
>zablokowac wszelkie pomysly odnosnie automatyzacji... nie jestem programista
>ale cos mi sie wydaje ze nawet dla 300 osobowego zespolu programistow i rok
>byloby za krotko na stworzenie systemu ktory potrafilby analizowac
>uzasadnienia...

Ale przeciez nie ma potrzeby powielania kazdego (idiotycznego) etapu
procesu rejestracji domeny.

Zreszta zawsze mozna wprowadzic 2 radiobuttony:
* bo mi sie nazwa domeny spodobala
* inny powod

Powinno wystarczyc, kazde bardziej rozbudowane uzasadnienie uwazam za
przejaw zbednej biurokracji

Pozdrawiam

Piotrek