Re: rozpacz

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Fri 20 Oct 2000 - 00:53:10 MET DST

In article <MPG.14597cb6d322f01989687_at_news.tpi.pl>, jacek wrote:

>Dzieki, to juz mi troche razniej. Mam tylko nadzieje, ze na weekend nasi
>dobroczyncy z TPSA zrobia przerwe w pracach i dadza nam niewdziecznikom
>troche posurfowac...

Eee ... w weekend to beda leczyc kaca ;>

Dzwonie dzisiaj do Polpaku i slysze cisze (znaczy nikt nie odbiera).
Zniechecony odlozylem sprawe na jutro (akurat nic bardzo pilnego).

Mialem jednak sprawe w TPSA, wiec ich odwiedzam i dowiaduje sie, ze
"osoby zajmujacej sie ta sprawa dzisiaj nie ma" ... hmm ... pytam o
ktorej bedzie jutro i slysze "Jutro tez chyba nie bedzie, bo dzisiaj
maja Dzien Lacznosciowca i zwykle po takim dniu sa urlopy" .. akurat
Pani byla mila (o dziwo) i razem ze mna sie zaczela smiac ...

Dzwonie wieczorem do Polpaku - dalej sygnal "wolne" i nikt nie odbiera.

Chyba rzeczywiscia cala TPSA dzisiaj pije ... ;>>
Mam nadzieje ze w poniedzialek nie beda na ciezkim kacu :))

Radek

P.S. Pierwszy raz slysze o czyms takim jak "Dzien Lacznosciowca" ;))

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail