Re: chamstwo tpsa

Autor: Mariusz Kropiwnicki (gsl_at_poczta.fm)
Data: Thu 19 Oct 2000 - 14:54:08 MET DST

On Sun, 8 Oct 2000 23:05:46 +0200, Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl> wrote:
>On Sun, 8 Oct 2000, Konik Bujany wrote:

>To bzdura bzdura bzdura. Jesli ZMIENIASZ serwer i chcesz korzystac z grup,
>z ktorych korzystales wczesniej, albo z grup, ktorych nazwy chcesz znac -
>nie ma problemu. Zerujesz numeracje. Jesli Twoj klient na to nie pozwala,
>to jest glupi. Rozdziel dwie rzeczy - _przegladanie_ listy grup i
>subskrybowanie konkretnej grupy. Jak rozwiazalbys ten problem tak, aby pan
>Henio mogl sobie przegladac liste grup nie otrzymjac jej od serwera? Chyba
>tylko definiowanie przedzialow / regexy przy sciaganiu listy... ale po co?
> [...]

    Sory za taki duzy cytat ale... Panowie, A szczegolnie Panie Lcamtuf: nie
wiem czy zauwazyliscie ale ten watek zaczol sie od tego ze nie mozna
sciagnac active bo news.tpi.pl sie wykrzacza (czytaj przerywa transmisje)
po ilus tam tysiacach grup. Kiedys tez chcialem sobie sciagnac cale
active (gwoli scislosci to bylo moje swiadome dzialanie, moje oprogramowanie
tego nie wymaga) i tez mialem z tym duzy problem, udalo sie dopiero w
calosci za n-tym razem, a mam lacze stale a nie modem.
    Wlasciwie mozliwe ze to nie jest wina news.tpi.pl, bo z icm`em o ile
pamietam to bylo podobnie.

--
GSL
Mariusz Kropiwnicki