Re: WP pierwszym portalem ?

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Thu 19 Oct 2000 - 10:58:05 MET DST

Pewnego dnia, a było to Tue, 17 Oct 2000 20:14:24 +0000 (UTC) przyszła do mnie
wiadomość z adresu <kompas_at_ceti.com.pl> i powiedziała:

>http://wiem.onet.pl/wiem/013453.html
             ^^^^
>Portal (informatyka)
>
>Portal, rodzaj wielotematycznego serwisu internetowego. Poprzez portal
>użytkownicy sieci mają dostęp do najnowszych informacji z różnych
>dziedzin, z reguły portale wyposażone są też w mechanizm wyszukiwania
>plików (stron WWW) w Internecie. Za pomocą portalu można więc otrzymać
>dowolną interesującą nas informację. Największe światowe portale to Yahoo,
>Altavista czy Lycos, zaś w Polsce Onet i Wirtualna Polska.

To jest definicja według onetu (pewnie tak sformułowana by onet się łapał) ;-)

  eloy

--
| _ __. _.|_| |_| Krzysztof "eloy" Krzyżaniak         <eloy_at_pawnhearts.eu.org>
|(_) /_(_]  |   | Oficjalna strona kabaretu Loża 44   http://loza44.topnet.pl/
Wieczorem znowu pogotowie. Posiedzieli dłużej. Przymierzałem kaftan. Było miło.