ISP-wawa - prośba o porównianie

Autor: Tomasz Nowak (tnowak_at_tux.pl)
Data: Thu 19 Oct 2000 - 21:13:41 MET DST

Cześć. Ponieważ tepsa ostatnio ciągle coś modernizuje, tak samo inni
providerzy - nikt nie stoi w miejscu, wszystko się zmienia itd itp
więc trudno trzymać się stereotypowych opinii o funkcjonowaniu czegośtam
bo często bywa tak że jeszcze pół roku temu coś działało fatalnie
a teraz funkcjonuje całkiem sprawnie.

Dlatego moje pytanie skierowane jest do ludzi którzy w swojej pracy
mieli ostatnio szansę porównania usług kilku ips-ów pod paroma względami.
Chodzi o Warszawę, o lącza w miarę żwawe. Mamy tu między innymi takie oferty:

Ipartners Standard 2mb/s 3999
Ipartners Professional 512kb/s 3799
TPSA Polpak 2mb/s z CIRem 64 3590
Super Media ExtraLink 2mb/s 2299
Polbox L2300 2.3mb/s 2099

To są miesięczne abonamenty netto za łącze - jak widać rozrzut jest spory.
Ceny uruchomienia są podobne więc można je pominąc. Chodzi mi natomiast
o ocenę porównawczą w świetle ostatnich paru miesięcy (proroków proszę
jeszcze o kolejnych parunascie miesięcy... ;) następujących cech:
- faktycznej średniej przepustowości w dzień i w nocy,
- niezawodności łącza,
- faktycznego czasu reakcji w przypadku ewentualnej awarii,
- jakości obsługi (kompetencja, współpraca).

Dzięki.

--
Tomek