Re: precz z POLPAKIEM

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 14:30:44 MET DST

Nawiązując do postu z 18 Oct 2000 11:53:20 GMT autorstwa Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org):
: : Nie. Jadałem w Krakusie i Commersie, było znośne. Osoby, którym to nie
: : odpowiadało, chodziły do Piasta, Nawojki, barów mlecznych lub nie
: : jadły. Wybór był i jest prosty - w okolicy są ok. 4 stołówki, kilka
: : barów mlecznych, a fastfoodów jest zatrzęsienie.
: Grześ, ale 10 lat temu:
: 1) jeszcze nie studiowałeś więc nie znasz realiów (ja też nie, ale
: conieco słyszałem ;))
: 2) nie było wyboru Krakus, Commers, Piast, Nawojka, za to była
: sławna stołówka pod dzisiejszym Unimarketem. Zgadnij czemu
: Świniarnia nazywa się dziś Świniarnia ?

A bary mleczne Żak, Żaczek, Górnik, Pod Strzechą itd, to wymysł
ostatnich lat?

10 lat temu był także jeden, najwyżej dwóch providerów, więc nie można
porównywać internetu teraz do stołówek 10 lat temu, tylko w tych
samych okresach czasu.

Proponuję EOT.

--
Grzegorz Janoszka