Re: precz z POLPAKIEM

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Wed 18 Oct 2000 - 13:53:20 MET DST

Grzegorz Janoszka napisal(a):
[...]
: : Grzesiu, czy jadałeś kiedyś na stołówce studenckiej AGH? Jeśli nie,
: : pogadaj z tymi, co jadali, zwłaszcza tak z 10 lat temu. Czy im
: : smakowało i dlaczego nie, i dlaczego nie jadali gdzie indziej, np.
: : u Wierzynka. Analogia do TPSA dość silna.
:
: Nie. Jadałem w Krakusie i Commersie, było znośne. Osoby, którym to nie
: odpowiadało, chodziły do Piasta, Nawojki, barów mlecznych lub nie
: jadły. Wybór był i jest prosty - w okolicy są ok. 4 stołówki, kilka
: barów mlecznych, a fastfoodów jest zatrzęsienie.

Grześ, ale 10 lat temu:

1) jeszcze nie studiowałeś więc nie znasz realiów (ja też nie, ale
   conieco słyszałem ;))
2) nie było wyboru Krakus, Commers, Piast, Nawojka, za to była
   sławna stołówka pod dzisiejszym Unimarketem. Zgadnij czemu
   Świniarnia nazywa się dziś Świniarnia ?

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Pleased to meet you