Re: szukam specjalisty d.s. SPAMU

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 22:30:59 MET DST

Andrzej Karpinski <karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl> wrote:
> Moze niech Piotr i Baran cos dopisza do Twojej wyrafinowanej linii
> obronnej typu "odwroce kota ogonem"? :> Piotrze, slyszysz mnie?

Obronnej? A przed czym ja się mam bronić, rybeńko, przed Tobą może?
Łudź się dalej. BTW, ciekawe, że wymieniasz tu Jubala, nożyce się
odzywają? Ucałowania dla Agnieszki, w każdym razie.

> PS. Bawicie sie dzis wieczorem z nami w ganianego na dwie druzyny? :P

Jesteś żałosny. Po prostu. Ilu whajlów do swojej drużyny byś nie
wciągnął. Ale może mi powiesz jak nisko trzeba upaść, żeby stworzyć
sobie alter ego do niusowych bluzgów?

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Zeby moc uzywac (nie tylko w Windowsach, gdziekolwiek) czcionek Type 1