Re: Statyka, a nie BGP -było: multihoming

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 22:24:14 MET DST

Michał 'CeFeK' Nazarewicz <CeFeK_at_SPAMFILTER.MichalNazarewicz.Com> napisał(a):

>Akurat ruch przychodzący załatwi dns round robin. Zastanawia mnie
>jednak, jak z ruchem wychodzacym - ustawić dwa razy default route?

Nie załatwi. A przynajmniej nie tak jak chcę.
RoundRobin jest OK jak masz np. 2x2Mbps od tepsa, ale jak ktoś
ma 2 różna łącza do różnych operatorów, to RR może więcej zapsuć
niż pomóc.

Ruch wychodzący mam załatwiony, ściągnąłem sobie z RIPE wszystkie
ważniejsze AS-y w polsce (mam skrypty, mogę odświerzać bazę
baz problemów) a policy routing i NAT załatwia resztę.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.