Re: Onet z Infoseekiem i Altavista

Autor: Jacek D. (koperacja_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 17:50:07 MET DST

> Hm, kazdy normalny program analizy logow powinien odroznac ludzi
> (uzywajacych Netscape i MSIE oraz inne) od nieludzi (Infoseek, Altavista
> i inne) oraz ludzi poslugujacych sie robotami (Teleport). To proste.

To wyjasnij mi na czym polega prostota.
Napisalem prosty program w VB do wlazenia na strony www i ich sciagania,
gdy nie mam czasu.
Identyfikuje sie jako przegladarka msie, gdyz korzysta z ich ocxow.
Wlasciwie to moze byc plugin do msie.

Jak twoj program do analizy logow i statystyki identyfikuje ze to
nie moje palce z klawiatury, a sam program wchodzi na twoje strony ?

> PS. Bardzo chetnie zobacze taki program :)))
bota ?
Mozesz sam napisac w czymkolwiek program ktory bedzie edytowal strone
ascii www otwierana off-line z open newwindow , programik nawet
skryptowy bedzie zmienial za kazdym refresh nowy adres url
i taki prosty skrypcik moze dziennie sam odwiedzac dziesiatki stron www
i nabijac statystyke.
Gotowe skrypty ktos tu reklamowal.
J.