Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 01:57:15 MET DST

On 8 Oct 2000 18:21:45 GMT, NOSPAM.jaworski_p_at_bbs.chip.pl (Piotr
Jaworski) wrote:

>Nie wiem jak jest z tą opłacalnością, ale wiem że to Urząd Antymonopolowy
>ostatnio nakazał *podwyższenie* opłat za połączenia lokalne, argumentując
>że są one *zbyt tanie*. Na 100% na tym nie tracili, ale na łączach
>międzymiastowych mieli lepszy biznes.

Urząd Monopolowy najwyraźniej sponsorowany jest przez tpsa -- innego
rozwiązania nie widzę, bo decyzja ta (jeżeli jesteś jej pewien) to
przykład potężnej bzdury, która w dodatku podparta jest prawnie.

Ten kraj podoba mi się coraz mniej :(

--
,.< |._.| >.,.,., tek. tek<at>zapal<dot>to .,.,.,.,.,.,.,.,.,. your ,