Jakie sa ustawowe prawne obowiazki administratora serwera pocztowego w przypadku powiadomienia ze uzytkownik zostal zbombardowany mailbombingiem ?

Autor: Jacek D. (koperacja_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 00:39:06 MET DST

Mam pytanko.
Jakie sa prawne i ustawowe obowiazki i zobowiazania administratora
serwera pocztowego w przypadku powiadomienia go, ze na konto e-mail
jest otrzymywany mailbombing z konkretnego adresu.
I gdy ten administrator, standardowo czytajacy poczte z adresu
postmater_at_nazwa_kompa.pl
otrzymal kopie postow z mailbombingu z pelnymi naglowkami,
czyli z IP nadawcy .

Mnie mailbomber odpisywal ze administrator mnie oleje.
na czym opieral swoja wiedze i przekonanie ?

Moze taka jest codziennosc i praktyka i brak regulacji prawnych
czy ustawowych i uzytkownik skrzynki e-mail musi sie liczyc,
ze z mailbombingiem ma sobie radzic sam ?
( wlasnie teraz sciagam te 400 postow mailbombingu, aby skasowac i
wyczyscic skrzynke).

Jacek