Re: Polityka relayowania poczty ...

Autor: Ireneusz Szuca (isz_at_irc.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 11:18:21 MET DST

Jacek Rzeuski <jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl> wrote:

[...]

: To też racja, ale nie wyobrażam sobie teraz przenoszenia wszystkich
: folderów z pocztą, redefiniowania filtrów, wzorów wiadomosci itd. w
: nowym mailerze (pytanie jeszcze czy to wszystko w ogole da sie zrobic).
: I dlatego przelaczylem mailer na darmowy SMTP, cierpię reklamy i
: cierpliwie czekam na wersje mailera, ktora mi obsluzy AUTH. Napisalem
: juz do autora i podalem mu numer RFC.

No w takim wypadku to chyba jedyna droga.
Tak wogle to w miarę aktualizowana lista MUA które obsługują SMTP AUTH jest
na stronie:

http://www.sendmail.org/~ca/email/mel/SASL_ClientRef.html

: PS. Będąc w delegacji odkryłem, że l-admin chyba zablokował mi możliwosć
: wysyłania poczty spoza gdansk.ppp.tpnet.pl mimo SMTP AUTH. Ech... :(((

A to już bez sensu ktoś zrobił ...

Pozdrawiam,

isz