Re: Polityka relayowania poczty ...

Autor: Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 10:41:14 MET DST

Ireneusz Szuca wrote:

> Jacek Rzeuski <jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl> wrote:
> : Pawel Krawczyk wrote:
>
> :> Rozwiązanie całościowe jest jedno - SMTP AUTH.
>
> : Tia, tyle, że nie wszystkie mailery to obsługują. A ludzie nie lubią jak
> : się im przyzwyczajenia na siłę chce zmienić.
>
> Nie wszystkie - to prawda, ale większość liczących się MUA obsługuje SMTP
> AUTH. Czekanie aż wszystkie bez wyjątku MUA będą obsługiwać SMTP AUTH to
> niewłaściwa droga. Producenci MUA mogą czekać aż SMTP AUTH będzie bardziej
> popularne na serwerach zanim dodadzą jego obsługę, administratorzy będą
> [...]

To też racja, ale nie wyobrażam sobie teraz przenoszenia wszystkich
folderów z pocztą, redefiniowania filtrów, wzorów wiadomosci itd. w
nowym mailerze (pytanie jeszcze czy to wszystko w ogole da sie zrobic).
I dlatego przelaczylem mailer na darmowy SMTP, cierpię reklamy i
cierpliwie czekam na wersje mailera, ktora mi obsluzy AUTH. Napisalem
juz do autora i podalem mu numer RFC.

PS. Będąc w delegacji odkryłem, że l-admin chyba zablokował mi możliwosć
wysyłania poczty spoza gdansk.ppp.tpnet.pl mimo SMTP AUTH. Ech... :(((

Pozdrawiam, Jacek

--
Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)
ICQ # 15729819