Re: lacze 2MB chodzi slabiej niz 256 ;<

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 10:20:08 MET DST

Maciej Lopacinski wrote:

> TPSA jak kazdy operator FR powinna nie overbookowac laczy. To znaczy ze
> suma CIRow dolaczonych do routera brzegowego <= predkosci portu routera.
> Dolaczenie 100 laczy po 2Mb/s z CIR 0 kazde do jednego portu 2Mb/s, jest
> jak najbardziej poprawne i zgodne z umowa z klientem.

Dobrze powiedziane, "powinna". Mówi ci coś sprawa z niedawnymi
konfiguracjami routerów TP S.A. ?? Wątpię, aby coś poprawili.
Zakupione nowe Ericssony działają tak samo jak poprzedni
sprzęt. A może lepiej, ale konfiguracja jest jeszcze bardziej
"spieprzona".

--
pozdrawiam..
       ## ##      | Sylwester Zarębski - ISP Group |