Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Tomasz Leszczynski (tomek_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 10 Oct 2000 - 23:30:10 MET DST

Jacek Rzeuski <jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl> wrote:

> Dokładnie. Więc walczą nie oglądając się na prawa i przepisy, o
> przyzwoitosci czy uczciwosci nie wspominajac. Tylko w kraju o tak dzikim
> kapitalizmie jak u nas jest to mozliwe.

Wyjatkowe miejsce TPSA na rynku (prawne i skutkiem tego ekonomiczne)
przypomina raczej czasy dzikiego socjalizmu. Sam nie wiem co gorsze.

> TPI to nie jednostka tepsy tylko firma-córka (tak jak np. CenterTel).

Brrr...jeszcze sie ten monpolistyczny potwor rozmnaza. Ohyda...ciekawe co
bedzie owocem nocy poslubnej z Francuzami. Przy okazji swego czasu niejaki
Zielinski, niegdys minister polskiej rozlacznosci tak wlasnie widzial
"konkurencje" w telekomunikacji - miala byc konkurencja miedzy TPSA a jej
corkami :-)))

> Pozdrawiam, Jacek
> Jacek Rzeuski (jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl)

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski