Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Wed 11 Oct 2000 - 01:11:43 MET DST

In article <39E30608.7D5D7CAD_at_neptun.gdansk.tpsa.pl>, Jacek Rzeuski wrote:
>Dokładnie. Więc walczą nie oglądając się na prawa i przepisy, o

Ogladaja sie na prawo - jakos je w koncu omijaja ...

>przyzwoitosci czy uczciwosci nie wspominajac. Tylko w kraju o tak dzikim

Prawa rynku sa surowe. Nie ma tu miejsca na "przyzwoitosc". Co do uczciwosci
- hmm ... trudno mowic o uczciwosci nowej firmy w stosunku do monopolisty,
ktory wszystko dostal "na tacy" ...

>kapitalizmie jak u nas jest to mozliwe.

:)

>Zgadza sie, ale kasa na te przelewy pochodziła z Warszawy.

Ale byly przyznane _tej_ jednostce.

>TPI to nie jednostka tepsy tylko firma-córka (tak jak np. CenterTel).
>CST było jednostką, a wiec było zależne od kasy centralnej. A 0202122
>obie strony traktowały nieco po macoszemu.

Hmm ... to czyje w koncu sa modemy 0202122 ??
Ja faktury za POLPAK dostaje od TPSA jeszcze ... wiec Polpak to chyba
tez jeszcze TPSA ...

pozdrawiam,

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail