Re: NASK i redelegacja domen -tragedia

Autor: Michał 'CeFeK' Nazarewicz (CeFeK_at_SPAMFILTER.MichalNazarewicz.Com)
Data: Tue 10 Oct 2000 - 17:50:52 MET DST

>Łatwo napisać "piszę prawdę", łatwo rzucać pomówienia. Trudniej
>udowodnić...

Jacku,
        1. Mirka Luca osobiście wybitnie szanuję, bo jest dobrym
adminem - to po pierwsze, a po drugie -- wiele razy był pomocą w moich
bojach o delegację (parę razy pewnie mi nawet coś wytłumaczył).
        2. Wysłałem wniosek i formularz o rejestrację domeny
jobseek.pl (ale nie jobseek.com.pl)
        3. Wniosek, jak się okazało, był niepełny -- brakowało chyba
podpisów. Idiotyzm, ale nikt mnie o tym nie powiadomił.
        4. Po pół roku czekania (!) okazało się, że właścicielem
domeny jest firma domena.pl, czyli internetowa aukcja nazw domenowych.
Grin.
        5. Do tej pory nikt z NASKu się ze mną nie kontaktował w
sprawie dokumentów. Śpieszę dodać, że domena.pl stała się właścicielem
jobseeka po mniej więcej trzech tygodniach od zaprzestania przeze mnie
walki o jobseek (codziennego dzwonienia, wysłuchiwania "busy tone" i
wysyłania faksów).

Naprawdę, nikomu źle nie życzę. Ale domeny nie mam. Kto ją ma?
Squatters.

Czy to nie nasuwa żadnych wniosków?

Osąd pozostawiam Tobie. Myślę jednak, że może, gdybym poprosił mojego
providera o rejestrację domeny, nie przepadłaby. Trudno, ja w NASKu
nie mam żadnych znajomych i przetartych ścieżek od rejestracji domen
(wg. top100 jesteście na 2. miejscu)

--
Michał 'CeFeK' Nazarewicz   /* These opinions are
www.michalnazarewicz.com       my own, though for a