Re: Panstwowa Komisja Wyborcza w SIECI - dziwne!!!

Autor: Marek Trenkler (matren_at_no-spam.provider.pl)
Data: Tue 10 Oct 2000 - 02:36:55 MET DST

 Andrzej Bagiński napisał:

> No i mnie zatkalo - czyzby WP "kupila" PKW i ma prawa autorskie do
> informacji i tekstow PKW???
> Oczywiscie jest to nie mozliwe, bo PKW to instytucja Panstwowa, ale
jakim
> cudem moze miec taka sytuacja miejsce, zeby firma komercyjna
"monopolizowala"
> PKW w Internecie? (...)
> Uwagi/informacje mile widziane.

Owszem, to nie musi się podobać. Ale spójrz na to samo z drugiej strony
i wyobraź sobie, że oto PKW chce być "up to date" i *samodzielnie*
podawać serwis wyborczy w Internecie, stosując najnowsze osiągnięcia
techniki. W tym celu angażuje dodatkowych fachowców, po czym na
pl.internet.polip pojawiają się takie oto opinie:

a) ale lameria!
b) za moje pieniądze (z podatków) takie badziewie?! Skandal!!!
c) co to za dziadostwo?! bez grafiki?
d) po cholerę tam tyle tej grafiki? A grafikowi płacimy wszyscy, bo PKW
utrzymuje się z naszych podatków!
e) ...
f) ... etc.

Ponadto, poza Internetem pojawiają się opinie, że oto wydano społeczne
pieniądze na "podawanie wyników w jakimś durnym Internecie, nie wiadomo
dla kogo" - a nie-internetowców jest w Polsce wciąż więcej, niż nas
internetowców.

Może więc WP to nie był taki całkiem nieudany pomysł?

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler