Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: Tomasz Leszczynski (tomek_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 09 Oct 2000 - 17:08:05 MET DST

Jacek Rzeuski <jrzeuski_at_neptun.gdansk.tpsa.pl> wrote:

> W niektorych krajach (i to uwazanych za bardzo cywilizowane, takze w
> zakresie telekomunikacji) placi sie za nieudane polaczenia. A mowia, ze
> to w Polsce jest najgorzej...

Nie o to chodzilo. To jak sygnalu nie ma czyli telefon zepsuty to tez placa?
Jak? Za dobe czy za godzine niedzialania (braku sygnalu) :-)

W ktorych krajach za nieudane polaczenia sie placi? W Polsce jest bardzo
zle. Ale nie najgorzej. Najgorzej jest podobno w Albanii. No i w Afryce tez
pewnie sa miejsca gdzie jest gorzej. I jeszcze na biegunach. No...czyli
ekstra u nas jest.

> Pozdrawiam, Jacek

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski