Re: Sprawa lipy wyja?niona.

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Mon 09 Oct 2000 - 10:42:31 MET DST

Radoslaw Kojdecki <Iradek_at_tychy.niet.pl> wrote:

: In article <8ri20n$1f4$1_at_rymunda.torun.pdi.net>, tomek_at_waw.pdi.net wrote:
:>Radoslaw Kojdecki <Iradek_at_tychy.niet.pl> wrote:
:>: Dokladnie _jest_ ... to tak, jakby ktos kupowal Coca-Cole _tylko_ dlatego,
:>: ze dostanie miska (klient moze np. preferowac Pepsi^H^H^H^H^HNetie).
:>Aha...czyli masz racje w zaleznosci od tego co sie dzieje w mozgu klienta.
:>To ja dziekuje za takie "analogie" :-)

: Moglbys wyjasnic, bo nie rozumiem tego zdania ...

No, ze to zalezy co jest celem klienta. Ale nikt w mozgu klienta nie siedzi
a misiek z przykladow NIE JEST celem klienta. Koniec i kropka. Celem
dzwoniacego na 0202122 jest skorzystanie z dostepu do Internetu a nie
generowanie polaczen telefonicznych samych w sobie. Dlatego rozdzielanie tej
uslugi jest bez sensu. M.in.

:>:>Pierwsza jest klamliwa a druga jest normalna oferta. Dlaczego je laczysz?
:>: Pierwsza jest oferta (wystepuje w mediach) i druga jest oferta.
:>Pierwsza jest klamliwa oferta a druga jest oferta. To dosc istotnie je
:>rozni, nieprawdaz?

: Zdefiniuj czym sie rozni klamliwa oferta od oferty ?

Powaznie mam Ci to zdefiniowac? Klamstwo to jest takie cos... :-)

: Radek

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)