Re: chamstwo tpsa

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Mon 09 Oct 2000 - 10:43:17 MET DST

On Mon, 9 Oct 2000, Maciej Bebenek wrote:

> Tyle, ze znalazl sie jakis czlek (bodajze zwa go Lcamtuf - znasz
> takiego?:), ktory poblokowal pare protokolow na swoich routerach - i
> mtr (jezeli nasz rozmowca wie, co to zacz:) na duzo sie nie zda;
> sprawdzi droge do r2.tpnet (w moim przypadku), a potem kicha...

Nie sprawdzilem drogi - to, co wkleilem, owa linijka z nc, byla wbrew
pozorom wlasnie calkowicie normalnym pobraniem calej listy grup na
serwerze. Co wiecej, nie szpekuluj, nie blokowalem nic na routerach,
*cmok*.

> Ty to wiesz, pare osob tez (mi tez sie tak wydawalo:), ale pamietaj,
> ze dla 99,9 % populacji Internet to ikonka (no, moze dwie) na pulpicie
> Łyndołsów.

Tym niemniej flames na abuse_at_tpsa.pl na ten temat sa nieco... niemadre,
prawda?;>

Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=